Reklamacje i zwrot towaru
Uszkodzenie podczas transportu
Pouczenie
Prosimy o załączenie zdjęć uszkodzonej części towaru + zdjęcie opakowania z zewnętrzn w części uszkodzonej (nawet jeśli pudełko nie jest rozdarte). Zalecamy zgłosić uszkodzenie opakowania kurierowi podczas odbioru i napisanie formularza, że otrzymujecie towar w uszkodzonej paczce, w przeciwnym razie swoim podpisem przy odbiorze przesyłki potwierdzacie zgodność na przyjęcie towaru bez zastrzeżeń i stajecie się właścicielem produktu.
Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych produktu niewidocznych przy odbiorze przesyłki należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż 24 godziny po dostarczeniu towaru. Powinnością klienta jest udowodnienie, że uszkodzenia mechaniczne produktu nie mogły zostać wykryte w ciągu 24 godzin, nawet jeśli został on dokładnie sprawdzony. Roszczenia z tytułu późniejszych wad takiego uszkodzonego towaru klient będzie mógł dochodzić tylko wtedy, gdy udowodni, że reklamowane wady towar posiadał już w momencie odbioru od przewoźnika. Jeśli macie uszkodzony towar i nie macie pisemnego protokołu szkody spisanego z kurierem, poinformuj nas o tym niezwłocznie za pośrednictwem tego formularza. Towar pakujemy w wysokiej jakości pudełka z elementami zabezpieczającymi , przed wysyłką towar jest sprawdzany i posiadamy nagrania z kamer podczas pakowania aż do przekazania towaru kurierowi. Nawet wszystkie środki bezpieczeństwa nie zapobiegną uszkodzeniu towaru, jeśli towar zostanie rzucany o ziemię. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem na Twoją korzyść .
Wypełnijcie:
Reklamacja produktu
Pouczenie
Gwarancja 5 lat obejmuje wady materiałowe i produkcyjne. Nie odpowiadamy za uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje zużycia materiału w okresie gwarancyjnym. Namioty są przeznaczone do regularnego składania i rozkładania. Przy ciągłym lub bardzo częstym użytkowaniu materiał może się zużyć w okresie gwarancyjnym. Nie sprzedajemy trwałego pokrycia do użytku bez nadzoru w każdych warunkach pogodowych.
Namioty są bardzo odporne na silny wiatr przy prawidłowym zakotwieniu* do ziemi, namiot wytrzyma nawet większe obciążenie wiatrem. Jeśli jednak namiot nie zostanie prawidłowo zakotwiony lub będzie zakotwiony słabo i zacznie się poruszać, namiot może się złamać/uszkodzić nawet przy słabszym wietrze, a uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją. Jako właściciel namiotu ponosisz odpowiedzialność za jego użytkowanie, a za szkody materialne wynikające z niewłaściwego użytkowania i nieprzestrzegania instrukcji nie ponosimy odpowiedzialności.
Twoje ubezpieczenie przed nieoczekiwanymi zdarzeniami, które nie są objęte gwarancją (uszkodzenia mechaniczne konstrukcji), to nasza gwarancja. Części zamienne konstrukcji o wartości do 70 zł bezpłatnie do wyczerpania zapasów (więcej informacji w warunkach handlowych). Po dostarczeniu zdjęcia potwierdzającego nowe uszkodzenie w ciągu 1 roku od odbioru towaru otrzymasz części o wartości do 70 zł za darmo, płacąc jedynie za transport części zamiennych przez kuriera. Jeśli uszkodzenia wyniosą więcej niż 70 zł, części zostaną naliczone zgodnie z aktualnym cennikiem minus 70 zł.
Wyjaśnienie: *Prawidłowe zakotwienie to takie, w którym namiot się nie porusza, a nogi są zakotwione w miejscu i się nie przesuwają. Główne zakotwienie oznacza zakotwienie workami z piaskiem lub kołkami, które otrzymałeś za darmo z namiotem. Kotwienie wtórne (nie główne) to liny napinające z kołkami, które mocuje się do czterech rogów dachu i napina w bok.
Wypełnijcie:
Zwrot towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny i odstąpienie od umowy
Pouczenie
Tylko * konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie do 14 dni. 14 dzień zaczyna się w dniu odebrania towaru przez kupującego lub osobę przez niego upoważnioną. Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Konsument, dla którego towar został wykonany według specjalnych wymagań (np. nadruk na namiocie) - na miarę, nie ma prawa do odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
W przypadku odstąpienia od umowy konsument jest zobowiązany do zwrotu sprzedawcy towaru w stanie nienaruszonym i ** nieużywanym za okazaniem dowodu zakup od sprzedawcy (faktura). Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub uszkodzenia w transporcie.
Wyjaśnienie: * / **
* Konsument: osoba fizyczna niedziałająca w ramach zamówienia
** Niewykorzystany oznacza skontrolowanie towaru w takim zakresie, w jakim byłoby to możliwe dla klienta w sklepie tj. w czystym pomieszczeniu i zgodnie z instrukcjami.
Odstąpienie od umowy kupna - formularz
W przypadku, gdy chcesz odstąpić od umowy kupna jako konsument i spełniasz warunki, prosimy wypełnić formularz poniżej.